Le Terrazze Location

terrazze

it

Le Terrazze di Porto Venere è un complesso turistico che racchiude in se un prestigioso residence, un esclusivo ristorante e tutti i servizi da spiaggia con piscina e bar aperti da maggio a settembre. Un comodo parcheggio è in grado di ospitare la vostra auto e quella dei vostri ospiti. La spiaggia libera si trova di fronte alle camere del residence. La reception è a vostra disposizione dalle 08.00 alle 20.00 tutti i giorni ed offre un internet point e connessioni WI-FI .

Visita il nostro sito!

en

Le Terrazze di Portovenere is a touristic complex with a prestigious residence, an exclusive restaurant and a bathing establishment with a swimming-pool and a bar (opened from May to September). The restaurant offers also a self-service lunch (during the summer) and a pizzeria with firewood oven for dinner. It has a breathtaking view over the gulf of Portovenere and offers the best dishes of the Ligurian cuisine. Moreover the panoramic room at the first floor can be used for banquets, meetings and other special events. The big parking can give hospitality to all your cars and the free beach is just in front of your apartment. The reception is at your disposal every day from 8.00 a.m. to 8.00 p.m. and offers you an internet point and the wi-fi connection.

Visit our web site!

Le Terrazze di Porto Venere